Kampanie Google Ads są nie tylko popularne, ale przede wszystkim skuteczne, dzięki czemu stanowią bardzo ważną część szeroko pojętego marketingu internetowego. Choć system Google Ads, znany doświadczonym marketingowcom pod dawną nazwą AdWords, jest bardzo intuicyjny, przygotowanie kampanii wymaga od nas podstawowej wiedzy, która będzie potrzebna np. do ustalenia głównych celów kampanii.
Kampania Google Ads Zakopane, a dokładniej mówiąc jej tworzenie i optymalizacja, jest stresującym przedsięwzięciem kiedy przygotowujemy ją po raz pierwszy w naszej karierze, dlatego w poniższym tekście postanowiliśmy umieścić cenne rady, które pomogą Ci w stworzeniu efektywnej kampanii reklamowej!
Od czego zacząć kampanię Google Ads?
Choć zabrzmi to banalnie, to pierwszą kampanię Google Ads musimy rozpocząć od założenia konta na platformie. Do tego niezbędne będzie nam konto Gmail lub opcjonalnie konto G-Suite. Może to być Twoje konto prywatne, ponieważ adres mailowy nie będzie nigdzie widoczny, a jego główną funkcją będzie umożliwienie Ci logowania do kampanii Google Ads. Przez etapy założenia konta przeprowadzi Cię intuicyjne kreator tworzenia, jednak jeśli nie chcesz skorzystać z tej funkcji, możesz ją łatwo wyłączyć za pomocą jednego guzika. Kampania Google Ads Zakopane może być stworzona za pomocą konta w trybie eksperta, który pozwala wykorzystać zaawansowane funkcje udostępnione klientom przez Google. Pamiętaj o dodaniu profilu płatności, a zwłaszcza o wpisaniu prawidłowych danych, które pojawią się na fakturach wystawianych za reklamy.
Analiza potrzeb i opracowanie strategii
Skuteczna kampania Google Ads Zakopane musi być poprzedzona dokładną analizą potrzeb całego przedsiębiorstwa. To właśnie na podstawie uzyskanych informacji będziemy mogli ustalić strategię dalszych działań oraz typ kampanii. To również odpowiedni moment na ustalenie celów dodatkowych tworzonej przez nas kampanii Google Ads tj. sprzedaż czy leady.